torsdag 11 juni 2009

Jag är kvar :-)...





...och jag har faktiskt skapat något för första gången sen i påskas. Är nog det längsta jag gått utan att pyssla ihop nåt. Var hos min mamma igår och fick en bild av henne och Katja, min storasyster, som tyvärr gick bort bara ett par månader gammal. Jag ville göra nåt extra med den bilden, eftersom det finns så få av henne. Det blev en stor canvas tavla, är väldigt svag för vintagestilen just nu :-). Levererade tavlan idag, och jag tror nog att mamma blev nöjd.

När det gäller hur jag mår...det går åt rätt håll, det känns lite ljusare! Nu har ju skapandet blivit kul igen iallafall!

Bilderna är klickbara som vanligt!

7 kommentarer:

Awirahl sa...

Så roligt att se att du skapar igen. Och som alltid otroligt vackert. Hör av mig snart.
Kram Anna

Lisbet sa...

WOW....den är bara så vacker. Du har en sådan härlig ådra för färg och form.

Läser här nedan att livet inte varit snällt mot dig och har tagit musten ur dig.

Det kan bara bli bättrem en klen tröst men något att vila i.

Lisbet
www.digiscrapp.blogspot.com

MissMian sa...

Åh så vacker LO! skönt att detär på väg åt rätt håll. Skapandet i sig kan vara helande!

Mrs X sa...

Jag förstår att din mamma blev nöjd, för den är verkligen underbar!! Så himla fin! Har aldrig provat att göra en canvas, men nu blev jag lite sugen :)

Tack för din fina kommentar på min blogg, jag blev verkligen glad!

Maria Thim Kokki sa...

Vilken vacker tavla! Helt underbar!

Tack för titten i min blogg

Mvh Maria

Yoli Design sa...

wow så vacker...
å wow vilken start på skapandet... :D
Härligt att du kommer igång igen och blir det alster som dessa, ja då kikar nog jag in var å varannan minut!! :D

Kraaaaaam

Ammi sa...

Jättevackert! Skönt att det går åt rätt håll för dig! =)