tisdag 21 juli 2009

70-tal...



Har velat scrappa den här bilden länge, det är jag när jag var kanske 1 år skulle jag tro, men har inte fått till det. Men nu hittade jag papper som funkade. Runt det gula pappret har jag skrivit sånt som jag förknippar med 70-talet som tex...Busan, Hungran, Kraman & Gäspan, Sanning el. kånka, Balladen om den kaxiga myran, Tårtan, Volvo Amazon, Dunderklumpen, Träskor, Lillstrumpa & Syster Yster mm....Hmm, börjar fasen bli gammal ;-)
Bilden är klickbar för att se bättre!

12 kommentarer:

Ulle sa...

Vilken härlig LO!

Unknown sa...

underbar lo, verkligen 70 tals anda i den!!

Petraso sa...

Hii Yepp riktigt 70 tals child!!

Anonym sa...

Jätte härlig LO!!

Awirahl sa...

Så underbar LO.. Gillar den mycket..
Hoppas allt är bra med dig,hörs snart..

Kram Anna

Lena Svensson sa...

Så sött!! O likt din dotter :)

MissMian sa...

Så härlig!!

Teres sa...

Snyggt! Härlig retro känsla:)

Cattis sa...

Vilken skön layout!! Och vilken liten sötnos! =)

Laila sa...

Men den är så underbar! :-D Älskar färgerna och fotot!

Julia sa...

Oj oj oj, riktigt retro och helt underbart!! Är hopplös på papperspyssel, men jag ska inte ge mig ;) Det är verkligen inspirerande att hitta andras pysselbloggar. Keep it up :)

pysselpetra sa...

supersnygg ram!!!!!!
cool journaling också!!!