lördag 14 februari 2009

En otursdag...

Fredagen den 13 igår, aldrig varit en dålig dag innan. Men igår regerade kräksjukan här hemma (igen), stora tjejen innan i veckan, och igår var det Wilmas tur, och hur lätt är det att få en 2 åring att förstå att man ska kräkas i en hink...det går inte alls kan jag ju upplysa om, urk. Men förhoppningsvis är det klart nu. Varken jag eller sambon har mått dåligt iallafall *ta i trä*. Tredje gången den här vintren vi haft skiten, finns det ingen som helst gräns för hur ofta man kan ha detta elände? Det värsta är att även om inte jag är sjuk så får jag inte jobba, eftersom jag jobbar i ett kök på ett äldreboende så blir jag direkt portförbjuden :-(. Men hoppas, hoppas nu att hon inte kräks mer så min bästa vän som är nere hos sina föräldrar och hälsar på från Gbg vågar komma förbi en sväng ikväll. Hoppas, hoppas!!!!!!!

2 kommentarer:

Lena Svensson sa...

ush... nu igen. Stackare! Hoppas verkligen ni slipper det ett tag nu.

Unknown sa...

Stackare! Jag känner verkligen med er! Förra vinterna hade vi kräksjuka i 4 omgångar hela familjen, så stå ut! Det finns ett ljus i tunneln! Kram Pia