lördag 10 januari 2009

Jag!



Det här händer nästan aldrig, att jag scrappar om mig själv. Beror en del på att jag sällan är med på kort eftersom det är jag som håller i kameran för det mesta. Sen är det så kul att scrappa om barnen, så det blir ju oftast det. Men hittade en bild på mig själv, och tänkte att nu är det dags. Lekt med akrylfärg som jag droppat som en bakgrund, blev rätt häftigt. Har bara använt svart och vitt, vill ha fram lite hur det känns ibland....att det ibland finns ett mörker bakom ytan som inte alltid syns. Tror jag lyckades få fram det rätt hyfsat....jag är riktigt riktigt nöjd, för en gångs skull så blev det precis som jag hade tänkt från början :-).
Alla bilder i bloggen är alltid klickbara till större format.

10 kommentarer:

Sofi_79 sa...

Gillade denna Lo tyckte den va ren och snygg.

mia.t sa...

Jättesnygg!! Stilren och vacker.

sidsel sa...

wow thats my girl, du har ju brukt nestan hela arket ju ;)
love u
kram

Wildärtan sa...

Snyggt Ammi!!

the80sme sa...

Supersnyggt!
Väldigt stilrent och elegant! Älskar de små färgklickarna.
Kram!

Michaela Lejonberg sa...

snygg!!!
Alltid kul när man får till det! Läckert med akrylfärgsdropparna

E sa...

Snygg LO! Allt stämde så bra ihop. Färgstänket blev riktigt snyggt, inte bara lite "droppar" som det lätt kan se ut som. Gillar teckensnittet på rubriken.

Ylwa sa...

Svårt att scrappa om sig själv - men det blev superläckert!!
//Y

MissMian sa...

Men WOW!!!! Så snygg!!!

Malin ~ Lillpiga sa...

Första gången jag är inne på din blogg och jag måste bara få säga att den här layouten är vansinnigt snygg!!