onsdag 13 augusti 2008



Ojdå, det blev ett julkort till idag :-)

11 kommentarer:

E sa...

Såå gulligt!!

Kamilla sa...

OOooOO så söta julkort du har gjort :)
Jag sitter &så & plitar julkort..det är så kul!!

Anonym sa...

Hej!
Hittade hit via Scrappiz's bloggrunda. Kul!
Härligt att snart få börja med julkorten ;o) Du har redan börjat ser jag, fint!
Älskar hösten då det börjar bli mörkt och man kan sitta inne vid pysselbordet.

Ha en bra dag.

Anki sa...

WOW vad mycket fint du gjort, återkommer mer än gärna till dig!

kul att hittat hit!

Ewonne sa...

Stilrent och jättesnyggt!!!

Anonym sa...

Måste med ta tag och göra lite julkort snart .. tack för titten i min blogg .. Ditt kort är jätte fint !

Anonym sa...

Tack för titten! Hit kommer jag gärna igen för inspiration.
Så förutseende att redan börja med julkorten. Jag kommer att suga på sommarkänslan ett tag till. Julkortsstart brukar det bli i slutet av november....
kram! stina

BellaMio sa...

Men du så fina grejer du har i din blogg!! Kommer definitivt återkomma hit fler gången!!

Stark liftvarning utfärdas för många av alsterna...

Gin/Ginny sa...

Julkort?! NU?! *känner stressen komma* :P Jättefint var det i alla fall! Ska kika lite till hos dig.. Kul att du hittade till mig :)

Anonym sa...

Åh, vad fina kort du gör! Bra att du oxå har börjat med julkort. Vågade inte lägga ut mina på bloggen för jag tyckte det var för tidigt men nu ska jag göra det!

Anonym sa...

jag har inte orkat fram till julkorten igen. Tittar på stämplarna men blir inte ens liiiiiite inspirerad.... Bra jobbat, det är fina kort!